środa, 8 kwietnia 2009

Oczekiwanie

Jak widać od dłuższego czasu nic nie napisałem na tej stronce, a to nie wróży dobrze na przyszłość mojemu blogowi, obiecuję jednak poprawę. Na swoje usprawiedliwienie mogę tylko napisać, że związane było to z dopieszczaniem mojej fanowskiej strony, która będzie jeszcze zapewne nie jednokrotnie modyfikowana. W szczególności, że nadal się uczę czegoś nowego.
I to by było na tyle jeśli chodzi o małe sprostowanie, teraz przejdźmy do przyjemniejszych spraw...

...czyli mojego nerwowego oczekiwania, związanego z zamówieniem figurek, których premierę producent przewidział na czerwiec. Choć nie do końca tyczy się to akurat tych figurek, ale może od początku.

Na pierwszy ogień idzie Shigure Asa -Special Version, z anime "Shuffle", które to powstało na bazie gry o tym samym tytule. Jak sama nazwa wskazuje jest to specjalna wersja różniąca się od orginału wypuszczonego w grudniu zeszłego roku - długością włosów, które jak widać dodają jej tylko uroku.

Druga figurka to wydana na dwudziestopięciolecie powstania sagi Macross Lynn Minmay, której nie mogłem sobie odpuścić, szczególnie że jej ponowne wypuszczenie planowane jest na czerwiec 09 (oficjalnie figurka ukazała się w roku 2008), a nie które sklepy już przestały przyjmować zamówienia przed premierowe.

Ostatnią figurką jest zaś Super Soniko Valentine Ver., przez którą tak naprawdę ta cała moja nerwówka. Do dzisiaj nie wiem jak mogłem tak ślicznie wykonaną figurkę przeoczyć, i już wcześniej jej nie zamówić, co oszczędziło by mi wiele nerwów. Figurka ta rozeszła się tuż po premierze bardzo szybko, i teraz ją strasznie ciężko dostać. Na całe szczeście dzięki pomocy pewnej osoby mam szansę ją jeszcze zdobyć, tylko muszę poczekać na potwierdzenie, że załapałem się na swój egzemplarz.Jak wszystko skończy się dla mnie pomyślnie to już nie długo powinna pojawić się tutaj moja opinia na temat tejże figurki.

                     Zaprezentowane tu zdjęcia nie są mojego autorstwa.

Brak komentarzy: