poniedziałek, 13 kwietnia 2009

Tsukimura Miki Olive Black Overknee Socks Ver.

Na figurkę, którą chciałbym tu przedstawić trafiłem przypadkowo przeglądając jeden ze sklepów z figurkami, i na tyle mi się ona spodobała, że postanowiłem od razu ją kupić zamawiając jeszcze w pre-orderach.  Paczka z figurką dotarła do mnie pod koniec marca, czekając na odebranie na poczcie, bowiem listonosz nie chciał wydać paczki nikomu z mojej rodziny. Paczuszkę otworzyłem nie co się męcząc już w miejscu do którego udałem się po jej odbiór. W celach nie tylko by zobaczyć to małe "cudeńko", które po tych kilku miesiącach oczekiwania w końcu do mnie dotarło, ale by tym samym się upewnić, czy figurka dotarła do mnie calusieńka. i by rościć sobie prawa do ewentualnej reklamacji.

Trzeba też od razu dodać, że niestety nie dysponuje na tyle dużą wiedzą by coś więcej o figurce powiedzieć, aniżeli to że Tsukimura Miki to jedna z bohaterek dość popularnej w Japonii gry Clear. Stworzonej przez jednego z wydawców na tamtejszym rynku czyli firmy MOONSTONE, która odpowiada również za grę Gift. Wracając jednak do figurki, po otwarciu paczki moim oczom ukazało się ślicznie zaprojektowane pudełko, okraszone artami postaci, której figurka jest w środku. Po obejrzeniu sobie opakowania postanowiłem w końcu otworzyć zawartość i wyciągnąć swoje zamówione "cudeńko" na światło dzienne.

Figurka jest po prostu śliczna i wykonana z dbałością o szczegóły,  gdy przyjrzymy się z bliska choćby twarzyczce figurki, to można nawet zobaczyć malutki języczek, nie wspominając już o takich elementach jak koronka na widocznym staniczku, czy różowa kokardka/wstążka. Są to małe drobne elementy, ale potrafią cieszyć swym wykonaniem. Oczywiście figurka ma również ściągane elementy, pozwalające na jej rozebranie, i zobaczenie panny w praktycznie całej okazałości. Ja niestety nie próbowałem jej rozbierać, szczególnie że boję się oto, że podczas tej "operacji" mogę po prostu uszkodzić nie tylko ściągalne elementy figurki, ale również ją samą. Dużym plusem tej figurki, jest również to, że elementy ściągalne, a dokładniej ich łączenia są bardzo dobrze zamaskowane i praktycznie nie widoczne. Na tyle dobrze wkomponowane, że przez pewien czas myślałem, ze strachem w oczach, że dostałem figurkę z drobnym pęknięciem. Jednak dobre przyjrzenie się temu elementowi, jak i zdjęciom z projektów uświadomiło mnie, że jest to widoczny element łączenia, który dość dobrze "symuluje" fałdkę na sukience. Figurka jednak nie jest pozbawiona wad, bowiem w jednym miejscu widać fragmencik "złego odlewu". Zaś na kołnierzyku w mało widocznym miejscu widać, że biała farba nie co wymieszała się z niebieską, co daje efekt, takiego małego przybrudzenia, ale może się to tyczyć tylko mojego egzemplarza tej figurki.







Ogólnie jednak oceniam figurkę bardzo dobrze, i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że nie żałuje jej zakupu. A na marginesie mogę dodać, że Miki, nie wiem czemu, ale nie co przypomina mi Riko z Gifta:P.

Wydawca: First Class
Materiał: PCV, ABS
Cena: 6800 yenów (bez kosztów wysyłki)

Brak komentarzy: