poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Yashiro Kasumi (PVC Figure)

W ramach tego, że przeciąga się dostarczenie mojej paczuszki z Super Soniko, i przedłuży się czas oczekiwania na przyjrzenie się jej bliżej. Postanowiłem podzielić się swoimi wrażeniami z posiadania innej figurki, która dotarła do mnie gdzieś na początku tego roku, czyli w sam raz po świętowaniu sylwestrowej nocy.

Mowa tu o figurce Yashiro Kasumi będącej bohaterką uwielbianej przez tysiące fanów (przede wszystkim w Japonii) gry Muv-Luv Alternative, którą postanowiło dla fanów wyprodukować Good Smile Company, zaś za jej wykonanie odpowiada Yusuke Masaki, która miała swoją premierę w grudniu 2008 roku.

Jak to zwykle w moim przypadku bywa, przygodę z nowo zakupioną figurką zaczynam od dokładnego przyjrzenia się opakowaniu, w którym znajduje się końcowy produkt, tym samym czytając dodatkowe informacje producenta. Chociaż z braku znajomości języka japońskiego to zbyt wiele nie mam co do poczytania.

Przechodząc jednak do samej figurki mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że sama figurka spodobała mi się od samego początku gdy wyciągnąłem ją ostrożnie z pudełka i zacząłem ją dokładnie oglądać. Figurka jest naprawdę śliczna, a dobór kolorów robi pozytywne wrażenie. Dodatkowego uroku dodaje jej jeszcze choćby dodatkowy element w postaci króliczka. Jeśli chodzi o samo wykonanie figurki, to nie mam jej czego zarzucić, szczególnie że nawet najmniejsze szczegóły są oddane z dbałością o każdy nawet najdrobniejszy detal. Przy czym nie uświadczymy tutaj ani jednego nawet najmniejszego błędu w malowaniu. Na figurce nie za uwarzyłem również żadnej wady odlewniczej, co niestety nie zawsze jest normą i potrafi się zdarzyć w przypadku części figurek.

Jeśli już miałbym się tak naprawdę doczepić do czegoś w przypadku Kasumi, to tylko do jednego, bowiem wdzianko w jakie jest ubrana ta bohaterka jest dość w ciemnych kolorach, co sprawia, że sama figurka szybko chwyta kurz. Co widać przynajmniej na co poniektórych moich zdjęciach, które umieściłem poniżej. A nowy kurz został przez nią zebrany podczas trwania sesji, gdy figurka cierpliwie pozowała do zdjęć które jej robiłem.










Osobiście figurce nie mam nic do zarzucenia, i mogę z czystym sumieniem polecić jej zakup każdemu. Dodatkową rekomendacją niech będzie fakt, że odpowiada za nią moim zdaniem, jedna z najlepszych firm robiących figurki czyli Good Smile Company, której to firmie można zaufać w ciemno. 

Wydawca: Good Smile Company
Materiał: PCV
Cena: 6,500 yen (bez kosztów wysyłki)

Brak komentarzy: