poniedziałek, 1 czerwca 2009

No to jeszcze poczekamy...

Niestety, właśnie taka myśl przeszła mi po głowie, gdy przyszło mi się dziś dowiedzieć, że oczekiwana przez moją osóbkę figurka: Queens Gate - 1/8 Mai Shiranui Hobby Japan Limited PVC Figure, nie dotrze do mnie w tym miesiącu. Start figurki w sklepieToys Logic, został przesunięty o co najmniej miesiąc, i tym samym pozostaje mi czekać nie co dłużej niż na początku zakładałem.

Szczególnie jest to bolesne, że nie udało mi się załapać już na tę figse w Japonii, i musiałem się ratować u amerykanów, u których upragnione figurki dostępne są z lekkim opóźnieniem w stosunku do głównego źródła.

Oj, ja nieszczęśliwy !!!

5 komentarzy:

TIGRA pisze...

Oj biedny Ty, biedny ^^

Moja Mai już u mnie :)

Pchan pisze...

Ano biedny, oj biedny;P. Mówi się trudno, jak trzeba poczekać to poczekam^^.

W końcu moja zamówiona kiedyś też musi dotrzeć...

MikeGold pisze...

Ebay >.>...

Dlatego nie kupuję w ToysLogic ani w innych jemu podobnych. Jak można mieć takie masakryczne opóźnienia?

MikeGold pisze...

http://cgi.ebay.com/Shiranui-Mai-1-8-PVC-Volks-Hobby-Japan-Limited-WJT-1781_W0QQitemZ380129476655QQ

In stock.

Pchan pisze...

Dzięki, ale nie ma takiej potrzeby, dostałem właśnie mail'a, że paczka jest gotowa do wysyłki. Więc pozostaje mi tylko czekać^^.