niedziela, 3 maja 2009

Kolejne zakupy

Przeszukując ostatnio kilka sklepów w poszukiwaniu czegoś ciekawego na okres tzw. "posuchy", gdzie czekam na swoje figurki zamówione w pre-orderach. Nie mając przy okazji nic konkretnego do kupienia, i to za małe pieniądze. Postanowiłem przejrzeć wyprzedaż organizowaną przez jeden ze sklepów, i ku mojemu zdziwieniu i zaskoczeniu udało mi się znaleźć parę figurek, które szukałem już od dłuższego czasu, w dodatku za naprawdę niską cenę. Nie namyślając się długo wybrałem swoje trzy "okazy" z dość bogatej oferty, do której sklep dodaje co róż nowe figsy zalegające na półeczkach (o czym przekonałem się po kilku dniach od kupienia swoich figurek), i udałem się do kasy.

Za zakup Nendoroid Yasagure Rin, (którą kupiłem za namową brata), Nendoroid Pastel Ink i Koharubiyori Yui (White Dress Limited Ver) przyszło mi praktycznie zapłacić równowartość obecnie jednej figurki. Co tylko pozytywnie mnie zaskoczyło. Szkoda tylko, że przeszukując całą ofertę nie zauważyłem drugiej z bohaterek anime  "Koharu Biyori", że też jest do kupienia, i niestety będzie musiała troszkę poczekać na swoją kolej. Ja za to w zamian będę musiał liczyć na to, że ją jeszcze dostane.
Teraz pozostaje mi już tylko wypatrywać listonosza z oczekiwaną przesyłką.

4 komentarze:

Neri pisze...

Nie obrażę się, jak zrobisz małą reklamę (; , zwłaszcza że wysyłka do Polski w niektórych internetowych sklepach jest naprawdę wysoka. Z niecierpliwością będę wyczekiwać opisu Ink Nijihary (nendroid Pastel Ink), bo też przymierzam się do jej zakupu.

Pchan pisze...

Oczywiście, że postaram się przybliżyć tą figurkę, jak tylko dojdzie do mnie paczuszka. Choć osobiście nendoroidów jakoś nie mam wplanach w ogóle recenzować, ale może jeszcze zmienie zdanie i przedsawie kilka innych.

Shikyo pisze...

Hej, a co z tą Saber na lwie?
Jej nie bedziesz kupował? ;P

Pchan pisze...

Jak mi się uda ją jeszcze dostać to napewno zostanie kupiona do kompletu.